Výměna zboží

I když většina našeho sortimentu triček, mikin, bot nebo kalhot má evropské velikosti a najdete u nás většinou uvedené také orientační rozměry některých velikostí, tak se při výběru může stát, že objednané zboží nebude sedět či jinak vyhovovat. Níže najdete návod, jak postupovat pokud vám nesedne velikost objednaného zboží.

Jaké možnosti se mi nabízí?

  1. Zboží Vám vyměníme za jinou velikost / větší nebo menší / dle vašeho požadavku

  2. Zboží nám vrátíte a peníze dostanete zpět viz. podmínky vrácení zboží

Jak na to?

Stačí jen vyplnit protokol o zpětném zaslání, který vám byl zaslán společně se zbožím a fakturou v balíčku. Pokud protokol o zpětném zaslání nebyl přiložen, můžete si ho zde stáhnout jako dokument PDF nebo stáhnout jako dokument aplikace WORD

V tomto protokolu nejprve uvedete vaše údaje, zvolíte zda-li reklamujete zboží, požadujete výměnu nebo vrácení zboží. 

V případě, že chcete zboží vyměnit za jinou velikost navíc doplníte do protokolu požadovanou velikost zboží.

Pokud chcete zboží pouze vrátit (bez výměny), pak uvedete do protokolu číslo vašeho bankovního účtu, kam vám máme vrácené peníze poslat. Pokud nemáte bankovní účet, zašrtnete v protokolu možnost pro vrácení peněz poštovní poukázkou.

Zboží, pokud možno také s původním obalem a přiloženým vyplněným protokolem zabalíte a zásilku pošlete doporučeně na adresu, která je uvedená ve spodní částí protokolu.

Co mám čekat dál?

Dodání vaší zásilky k nám může trvat i více dní. Jakmile k nám však vaše zboží dorazí, budeme Váš požadavek neprodleně řešit.

Pokud budeme mít zboží, za které chcete vrácené zboží vyměnit, na skladě, pošleme Vám nový balíček většinou do týdne, obvykle obratem následující den.

V případě, že vámi požadované zboží na výměnu zrovna skladem u nás nebo na partnerské pobočce nebude, pak pro vás zboží objednáme (je-li toto možné ještě zajistit u dodavatelů). Naskladnění zboží bývá většinou maximálně do 2 až 4 týdnů. Pokud Vám zásilka s vyměněným zbožím nepřijde do 14 pracovních dní a nebudete chtít čekat déle na naskladnění zboží, ozvěte se prosím na naši zákaznickou linku 739 769 790 nebo e-mailem na info@msbox.cz a domluvíme se na případném dalším postupu.

Je nějaký poplatek za vrácení nebo výměnu?

Ne, žádné poplatky nejsou účtovány.

1. Při výměně zboží - zboží, které požadujete vyměnit zašlete s protokolem k nám a my vám  nově vybrané zboží zasíláme zdarma na naše náklady.

2. Pokud nevyhovující zboží vracíte, pak vám do deseti dní od doručení Vaší zásilky k nám zasíláme peníze zpět na Váš účet popř. složenkou české pošty dle vašeho výběru v protokolu.